lørdag 18. september 2010

Fra heia inn til storbyen ...

... reiser vi (min mann og jeg) og et vennepar (Camilla og Einar) i kveld. Vi skal ut å spise, men vi har ikke bestemt oss for hvor enda. Det å finne et sted er som oftest ikke noe problem, vi pleier å lande på "knøtten" som aldri slår feil. Men denne gangen skal til byen (Kristiansand)! Et sted vi ikke er så ofte å spiser. En plass finner vi nok, men det å få bestilt mat, er ikke alltid like lett. Det har seg slik at Camilla og jeg ikke alltid er like gode til å bestemme oss for hva vi vil spise, i det ene øyeblikket skal vi ha noe mens i neste vil vi heller ha noe annet.

Etter at vi har spist oss gode å mette bærer det av sted på kino, bilettene er bestilt. Så da er det bare å sette seg godt tilrette å slappe av, med en forhåpentlig vis god film :)

Klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tar deg tid til å besøke bloggen min! Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen :)