tirsdag 30. november 2010

Bestefar - vi savner deg så, men en dag møtes vi igjen

I dag er det 3 dager siden du døde, tiden har på en måte stoppet opp. Det kjennes så uvirkelig, som at det på en måte ikke er sant. Men jeg vet jo innerst inne at det er sant, dødsannonsen stod i fvn i dag. Den var så fin, så uendelig fin. Nok en gang kom tårene trillende nedover kinnene mine. Jeg tenker tilbake på tiden vi fikk sammen med deg! Du var godheten sjøl, du hadde ikke en eneste uvenn. Du var den beste bestefaren vi kunne få. Du ble nær 89år, du var klar til det siste. Vi var heldige som fikk så mage fine år sammen med deg. Jeg vil takke deg kjære bestefar for det spesielle og fine forholde vi to hadde, vi hadde noe unikt. Bare du og jeg, jeg vil bare si takk. Du hadde mye vondt den siste tiden, det var liksom ikke deg å sitte bare der i en stol og ikke kunne gjøre noe. Du var en mann som hadde arbeidsnever, du var en mann som lærte oss mangt. En dag skal vi møtes igjen i himmelen. Du har fått hvile nå kjære bestefar <3

Trygt ved Guds hjerte gjemt,
Elsket og aldri glemt.


1 kommentar:

  1. Kjære Kjersti!!
    Herlig innlegg om din herlige bestefar :)Og så fantastiske bilder....akkurat sånn jeg og husker Aanen. Er alltid trist å miste noen man er glad i..... men godt å vite at man treffes igjen!! Tenker på dere alle i denne sorgfulle tida!!
    KLEMMER fra Bente

    SvarSlett

Så hyggelig at du tar deg tid til å besøke bloggen min! Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen :)