onsdag 4. mai 2011

Walk in closet

Walk in closet har vært min store drøm i mange år.  Ikke noe stort og luksuriøst, men det å kunne få mer oversikt. Så når vi bygde hus var dette en selvfølge, hele to stykker har vi laget rom til. Den ene i hovedetasjen og den andre på loftet. I hovedetasjen skal vi i hovedsak ha yttertøy, sko og jakt/friluftsutstyr, mens på loftet blir det vanlige klær, finklær, sengetøy, o.l.

Det er mange garderobeløsninger å velge mellom. Vi har sett oss litt rundt, hørt på løsninger de ulike leverandørene kan tilby samt pris. Valget falt til slutt på IKEAs pax serie.
Vi har så smått begynt å satt opp skapene, og er veldig fornøyd til nå :)




2 kommentarer:

  1. Hei
    Tusen takk for så hyggelig hilsen inne hos meg!
    walk in closet er virkelig en drøm, og vi har planer om å ha et oppe i andre etg når vi begynner å innrede der oppe.
    Gleder meg til å se hvordan det blir hos dere!

    Ha en flott helg
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  2. Heisann

    Takk for besøket inne hos meg:) Walk in closet er helt supert, vi har også pax innredning der og er veldig fornøyd.

    God helg! :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du tar deg tid til å besøke bloggen min! Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen :)