onsdag 29. juni 2011

Et lite livstegn...

I fra meg.
Det har blitt lite blogging i det siste, av den enkle grunn at jeg har fått influensa. Dagene har blitt tilbrakt på sofaen, noe som ikke er det granne gøy. Jeg begynner rett og slett å bli veldig lei av å ligge her, men hva skal man gjøre når man ikke har krefter til noe annet.
Ja, ja nok om meg. Hvordan her dere det? Noen nyter nok ferien, mens andre gleder seg til det er deres tur. Sommeren er anda ikke kommet her til Sørlandet, gråværet henger over oss, og håpet om at godværet snart skal kommer ønsker nok de aller fleste. Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves :)
Ønsker dere alle en fin dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tar deg tid til å besøke bloggen min! Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen :)