torsdag 17. februar 2011

Hva skulle jeg gjort uten???

Bestemor!

Takk og pris for at vi har henne. Vet ikke helt hva jeg skulle gjort uten. Hvem skulle da ha strikket herlige ullsokker i alle regnbuens farger? Ikke bare strikker hun, bestemor hekler både luer, votter og det vi ellers måtte ønske. Det er bare å komme med ideer eller oppskrifter, så setter hun i gang. Så fort vi er ute av døren, kan hun ikke vente med å begynne. Synes hun ikke fargene passer sammen, eller noe annet på oppskriften er så fint, så dropper hun det eller bytter det ut med noe annet. Hun er så herlig, bestemor!

  Det siste hun nå har heklet er en lue jeg fant i et ukeblad, jeg kan selv ikke strikke eller hekle så da er det godt å komme til bestemor. Jeg synes lua ble helt nydelig, hva synes dere?




2 kommentarer:

Så hyggelig at du tar deg tid til å besøke bloggen min! Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen :)