torsdag 10. februar 2011

Skrivepulten er på vei til å bli ny!

Planen er å male den hvit. Jeg har nemmelig blitt hekta på å male ting! Jeg er ikke så veldig glad i det trehvite, og synes ikke pulten er så veldig fin. Derfor tenkte jeg at med litt maling så ville den nok bli mye finere.



Malingen er kjøpt, kvistlakken og grunningen har vi lånt rester av hos svigers. Da var det bare å sette i gang. Kvistlakken er tatt på, og grunningen er vi ferdig med.

Så nå er det bare ett par strøk maling igjen. Jeg synes den ser bedre ut allerede! Det ferdige resultatet kommer senere.

2 kommentarer:

  1. ja den blir så mye finere med litt maling, nå har jeg ikke lengre lyst til å sette den bort på et kott.

    SvarSlett

Så hyggelig at du tar deg tid til å besøke bloggen min! Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen :)