onsdag 6. april 2011

Det er min dag i dag...

… min dag i dag. Jada, jeg har bursdag i dag. For 23 år siden kom jeg til verden, og alle hjerter gledet seg.
Tiden flyr av sted og årene forsvinner i en fei. Jeg fatter ikke hvor årene blir av, snart er jeg halvveis til 50, hjelp!
Dagen i dag blir stille og rolig, med vasking av klær og det som ellers måtte gjøres.
Kanskje det dukker opp en bursdagspresang, hvem vet?

Hurra for meg som fyller mitt år,
ja meg vil jeg gratulere!!



Jada, jeg har fått gaver. Penger, linse til speilreflekskamera og tulipaner <3 Kan det bli bedre? NEI

 


Ellers har vi kost oss med sjokoladekake, is og jordbær :)




Dagen har vært flott og jeg takker for hyggelige kommentarer.

Stor klem fra meg

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen, Kjersti! Nyt den :)

    SvarSlett
  2. Takk for kommentar hos meg :) gratulere så mye med dagen :D håper du har hatt og får en fin dag :)

    Delta gjerne på min GIVE AWAY :)

    SvarSlett
  3. Hei:)
    Gratulerer så mye med 23 års dagen:) Håper du har hatt en fantastisk dag:)
    Så koselig at du ville være med i give awayen min:)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mykje på etterskot då!Såg ut som ein flott dag,og så gøy å ha vore i New York:-) Har så gruleg lyst til det om dagen, men ikkje akkurat tida;-)

    Ønskjer deg ein god torsdag vidare, snaaaart helg!

    SvarSlett

Så hyggelig at du tar deg tid til å besøke bloggen min! Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen :)