fredag 1. april 2011

Vel framme...

Klokka åtte i går morges var vi alle møtt opp på Sola. Vi var klare for tur, og vi satte oss på flyet til København. Været var bra, og flyet tok av når det skulle.

Fremme i København fant vi gaten vår. Så var det ombordstigning i flyet til New York. Flyturen tok 8 timer, og tiden gikk seint. Filmene på flyet begynte midt inni, så var ikke det samme og se film da!
Vel ankommet Newark i New York, gikk det rimelig fort gjennom kontrollen. Vi leverte arket vi hadde fylt ut på flyet, før de scannet alle fingrene for så å ta bilde av oss.  Vi ventet litt på bussen, fikk samlet gruppa og var klare for siste etappe av turen inn til hotellet.

SÅ, endelig, kom vi til hotellet. Hotellet ligger supert sentralt, og rommene var greie. Vi utforsket time square, før vi gikk samlet for å spise på planet hollywood. 3 retters middag med, salat til forrett, biff til hovedrett og kake til dessert.

Gode og mette var vi utslitte etter reisen, og gikk for å legge oss.
God natt :)

1. Synes jeg er blitt flink som kan kommentere nå. Er innom mange ganger om dagen!!!

Så hyggelig at du tar deg tid til å besøke bloggen min! Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen :)