tirsdag 29. mars 2011

Reiser til New York i morgen

Avreisen nærmer seg med stormskritt, og i dag gjenstår det bare litt pakking. Jeg skal ha med pc'en over til USA, men jeg tror nok det blir lite internett-tid. Ettersom jeg vil oppleve mest mulig den tiden vi er der. Men jeg håper å få oppdatert bloggen litt underveis. Det er jo koselig å se hvordan vi har det!
Onsdagen går med til reising, et lite informasjonsmøte, bli kjent rundt Time Square og en skikkelig amerikansk middag på kvelden.
Vi blir 3 netter i New york, og skal da bo på Edison hotel som vist nok bare ligger noen få skritt fra Time Square.
Torsdag blir det sightseeing tur, så shopping til vi ikke kan orke mer, og befaring på Empire State Building.
Fredag starter vi med morgenseminar, før det så bærer ut igjen for å shoppe. På kvelden er det show på Broadway – Mamma Mia :)
Lørdag er planen at vi drar sørover til Washington DC, turen tar ca 4,5 time. Vi skal bo på Captiol Skyline Hotel, hvor det skal være gåavstand til det meste.
Søndag starter med felles frokost på hotellet. Vi blir så hentet for sightseeing tur i DC. Deretter går turen til flyplassen for så og reiser hjem i to puljer.
Mandag er vi hjemme igjen i Norge.

2 kommentarer:

  1. God tur!!
    Kjipt at det ble det hotellet. Masse bråk pga brannstasjonen ligger like ved.
    Vi hadde det samme hotellet når vi var der(du har sett bildene =))
    Men,veldig nærme og greit til sentrum.

    -Lene SG-

    SvarSlett
  2. Oy! Kult! Det blir sikkert syykt bra! New York er jo en drøm.
    .. Dere må kose dere og oppleve mye. Kult altså! God tur.
    Jeg vil høre alt når dere er tilbake ;)

    SvarSlett

Så hyggelig at du tar deg tid til å besøke bloggen min! Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen :)