søndag 27. mars 2011

Pakke, på tide vel?

Jeg tenker at det kan være lurt å starte med pakkinga til turen på onsdag… Vi reiser nemmelig til stavanger på tirsdag etter jobb for å sove hos noen venner. Da slipper vi å kjøre så tidlig på onsdag, og kan nyte noen timer ekstra i senga før vi setter kursen mot USA. Vi reiser fra sola, via København og så til New York.

Kan være litt smart å ha gått gjennom det man skal ha med seg før man stapper det ned i kofferten. Ikke at jeg har snøring på hva jeg faktisk skal ha på meg da!

Kofferten min er helt ny ettersom den gamle gikk i stykker på vei hjem fra Australia <3
Jeg gleder meg veldig til å oppleve et nytt land! Jeg elsker og reise, og gleder meg like mye hver gang. Både til å oppleve en ny kultur, få møte menneskene som bor der og se alt New York og Washington DC har å by på :)
Ha en fortsatt fin søndag, klem klem

2 kommentarer:

  1. Ååå så heldig du er som skal til NY:) Fantastisk by:):) Kose deg masse og shop til u drop;)

    Tusen takk for kommentar hos meg:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  2. Dere må kose dere masse!!!
    Full rapport når dere kommer hjem ;)

    Klem Lene

    SvarSlett

Så hyggelig at du tar deg tid til å besøke bloggen min! Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen :)