onsdag 9. mars 2011

Snart USA-tur!

I slutten av måneden reiser vi av sted igjen, sist var vi til Australia denne gangen går turen til USA. Vi skal til New York ogWashington DC.
Egentlig hadde vi ikke tenkt oss på tur igjen med det første, men når min mann fikk en mail fra jobb om tur til USA, kunne vi ikke takke nei.
Vi blir 62 reiselystne personer som skal avsted, med visshet om at vi kommer til å bli enn enda mer sammensveiset gjeng enn den vi allerede er.
ERV- Teknikk har avdeling både i Kristiansand og i Lyngdal. Begge avdelingene reiser sammen på tur. Og jeg vil bare si tusen takk for at dere gjør dette mulig for både de ansatte og oss som følge. Dette setter vi stor pris på og vi gleder oss masse til turen:)

Jeg vet at det er mange der ute som lurer på hva ERV- Teknikk står for, og det skal jeg forklare dere nå:
E = elektro
R = rør
V = ventilasjon
Så vil jeg bare få ønske alle en riktig god kveld :)

2 kommentarer:

  1. nå er e en racer på dette!
    hoho! Ja e gleder meg au til US and A!!:D

    SvarSlett
  2. Hei!
    Gøy å lese bloggen din!
    Ønsker dere en fantastisk tur til USA! Kos dere masse! :)
    Klem fra AM

    SvarSlett

Så hyggelig at du tar deg tid til å besøke bloggen min! Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen :)