onsdag 23. mars 2011

Vårtegn

Våren holder på å slå skikkelig rot her på Sørlandet, snøen smelter sakte men sikkert og det begynner så smått å bli varmere i været.....

 I hagen skjer det også ting! Blomstene begynner å titte fram, og jeg nyter det, vi har nemlig hatt snø her nå så lenge jeg kan huske!



I går tok jeg meg en spasertur, på jakt etter vårtegn. Å jeg har sett årets første snøklokker! Ja, det er nesten et mirakel, for fortsatt har vi en del snø igjen.


På kvelden var jeg på besøk hos Juliana og Øystein, lille Matheus kom til verden for en uke siden. Og nå var det min tur til å se den lille. Han var så nydelig, med mørkebrunt hår.
Stille og rolig, lå han i vugga å koste seg <3


Ønsker alle en strålende dag, klem fra meg



2 kommentarer:

  1. Så deilig med vår og snart er det sommer;-)
    God helg!

    SvarSlett
  2. Så flink du er til å skrive/fortelle!!
    Utrolig fine bilder tar du!!
    Nydelig baby!!

    klem Lene

    SvarSlett

Så hyggelig at du tar deg tid til å besøke bloggen min! Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen :)